قیمت چاپ سربرگ اداری بر اساس چه پارامترهایی تعیین.
نوشته شده توسط : مهران

قیمت چاپ سربرگ اداری بر اساس چه پارامترهایی تعیین می‌شود؟

در این مطلب قصد داریم به پارامترهایی که قیمت چاپ سربرگ اداری را تعیین می‌کند بپردازیم. اگر شما صاحب یک کسب‌وکار بزرگ هستید قطعا نیاز به یک سربرگ اداری را در کسب‌وکارتان حس کرده‌اید. برای این دقت داشته باشید که تنها پایین یا بالا بودن قیمت چاپ سربرگ اداری دلیلی بر با کیفیت و یا بی کیفیت بودن آن نیست.

در ادامه این مقاله به پارامترهای مهمی که بر قیمت چاپ سربرگ اداری تاثیرگذار است خواهیم پرداخت.

1.طرح گرافیکی:

یکی از اصلی‌ترین مواردی که تاثیر بسیار زیادی در قیمت چاپ سربرگ اداری می‌تواند داشته باشد طرح گرافیکی سربرگ اداری شما می‌باشد. در طرح گرافیکی ایجاد شده باید حتما مواردی مانند اطلاعات تماس، نام شرکت یا موسسه، شماره تاریخ پیوست و همچنین بسیاری از موارد دیگر ذکر شود. موارد ذکر شده باید طوری باشد که کاربر در اولین نگاه به کاغذ ابتدا به مطالعه آن‌ها بپردازد.

2.جنس کاغذ سربرگ:

فرقی نمی‌کند که شما چاپ پاکت پلاستیکی نیاز داشته باشید ویا بخواهید به چاپ تراکت ارزان بپردازید. در همه این موارد باید به جنس کاغذ مورد استفاده توجه لازم را داشته باشید تا بهترین نتیجه را از سرمایه‌گذاری تبلیغاتی خودتان بدست بیاورید. جنس کاغذ مورد استفاده در سربرگ باید از ماندگاری کافی برخوردار باشد تا کاربران بعد از استفاده از آن بتوانند به راحتی آن را به مدت طولانی نگه دارند. هر چقد مدت زمان نگه‌داری کاغذ توسط کاربران  بیشتر باشد تاثیر سرمایه‌گذاری شما در تبلیغات نیز بیشتر خواهد بود.

3. یک رو یا دو رو بودن:

دیگر عامل مهمی که تاثیر بسیار زیادی در قیمت چاپ سربرگ دارد یک رو یا دورو بودن آن است. این مورد کاملا به سلیقه شخصی شما برمی‌گردد که می‌خواهید کاغذ سربرگ شما یک رو یا دورو باشد. اما دقت داشته باشید که استفاده از کاغذهای تبلیغاتی دورو کارایی بیشتری را دارد. شما می‌توانید با کمی هزینه بیشتر و استفاده از کاغذ دو رو کارایی کاغذ سربرگ خودتان را چند برابر افزایش دهید.

4.سایز کاغذ سربرگ:

سایز کاغذ مورد استفاده تاثیر بسیار مستقیمی بر قیمت چاپ سربرگ دارد. سایز کاغذ سربرگ مورد استفاده می‌تواند با توجه به کسب‌وکار شما متفاوت باشد. معمولا بهتر است از کاغذهای A4 برای اینکار استفاده شود. استفاده از کاغذهای A4 می‌تواند کارایی بسیار بیشتری را نسبت به دیگر سایزهای کاغذ داشته باشد.

5.رنگ مورد استفاده:

استفاده از رنگ مناسب و هماهنگ تقریبا در هر چیزی مهم است. حتی اگر تصمیم به چاپ تراکت ارزان و یا چاپ پاکت پلاستیکی دارید حتما رنگ مورد استفاده و هارمونی رنگ‌ها را در محصول مورد نظر خودتان در نظر بگیرید. رنگ‌های مورد استفاده می‌تواند احساسات و یا حتی عملکرد کسب‌وکار شما را نشان دهد. اگر طراحی رنگ سازمانی خودتان را به یک گرافیست بسپارید می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در فروش و تبلیغات شما داشته باشد. دقت داشته باشید که استفاده بیش از حد از رنگ‌ها مختلف و یا استفاده از رنگ‌ها ناهماهنگ می‌تواند تاثیر معکوس در تبلیغات شما داشته باشد. در هنگام انتخاب رنگ دقت کنید که روان‌شناسی رنگ‌ها یک علم است و باید توسط متخصص آن انجام گیرد.

 




:: برچسب‌ها: چاپ تراکت ارزان,قیمت چاپ سربرگ اداری,چاپ پاکت پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 0 0 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: